Dostęp do odbiorców.

Kategoria: Media |

image Media w coraz większym stopniu walczą o widzów. Wynika to między innymi z faktu, iż dostęp do informacji jest coraz większy pod wpływem działania na rynku coraz większej liczby portali, które zapewniają informacje, którą szybko dostępne. W ten sposób gazety oraz telewizje zaczynają w coraz większym stopniu zmieniać profil swojego działania. Dostęp do odbiorców w coraz większym stopniu wymaga z jednej strony profilowania poszczególnych programów, które mają trafić do konkretnych odbiorców, którzy zainteresowani są przede wszystkim określonym rodzajem przekazu. Jednocześnie bardzo ważne jest współcześnie, by informacje były również rzetelne oraz aktualne. W Internecie niezbędne jest podejmowanie takich działań samodzielnie, gdyż nie ma sposobu oceny czy dana wiadomość jest prawdziwa. Wynika to między innymi z faktu, że pojawia się wiele informacji zmyślonych, które jednocześnie bardzo często trafiają nawet na największe informacje, co pozwala nawet informacje, które są nieprawdziwe szybko rozprzestrzenić.

Comments are closed.