Media a reklama

Kategoria: Newsy |

image Media żyją przede wszystkim z reklamy, co dotyczy szczególnie mediów komercyjnych. Z tego względu media muszą podejmować decyzje, które pozwalają na uzyskanie takiej oglądalności, która jest w stanie zapewnić uzyskanie dużej liczby reklamodawców. Jednocześnie bardzo ważne jest w przypadku reklamy, by była ona również odpowiednio dopasowana do profilu działania telewizji ,co niestety znacznie ogranicza możliwość pozyskania reklam w mediach, które są znacznie bardziej kontrowersyjne, a owe działania mediów prowadzą do negatywnych ocen czy też prowadzą działania, które mogą negatywnie być oceniane przez reklamowców w zakresie oceny firm, które za pośrednictwem takich mediów prezentowałyby się. Nieco inaczej ta sytuacja działa za pośrednictwem rynku reklamy internetowej, gdzie znacznie łatwiej jest dokonać dopasowania profilu działania danej firmy oraz jej reklamy do określonych stron internetowych, co wynika ze znacznie łatwiejszego modelu analizowania tego rynku przy użyciu wielu zaawansowanych narzędzi.

Comments are closed.