Media w Polsce

Kategoria: Media |

image Rynek medialny w Polsce jest na tle rynków wielu krajów bardzo małym rynkiem. Z tego powodu polski rynek medialny jest specyficznym rynkiem. Wynika to przede wszystkim z tego, że środki finansowe na polskim rynku nie są duże. Na polskim rynku jest mocno ograniczona liczba stacji telewizyjnych, co wynika nie tylko z możliwości finansowych biznesu, ale również wynika z trudności w uzyskaniu licencji. Jednocześnie zmiany w zakresie pojawienia się cyfrowego przekazywania informacji telewizyjnych dają większe możliwości do pojawienia się nowych stacji telewizyjnych. Jeśli chodzi natomiast gazety to widać spadek czytelnictwa gazet w wersjach papierowych. Jest to wynik przede wszystkim coraz większego zainteresowania korzystania z wiadomości za pośrednictwem stron internetowych. Wielu klientów decyduje się również na kupowanie oraz korzystanie z elektronicznych wydań gazet, do których dostęp jest znacznie szybszy, zwłaszcza w przypadku decydowanie się na prenumerowanie gazet w wersjach elektronicznych.

Comments are closed.