Przyszłość mediów

Kategoria: Newsy |

image Rynek mediów w coraz szybszym tempie zaczyna się zmieniać, co jest bardzo ważne z punktu widzenia właścicieli poszczególnych mediów. W Polsce rynek mediów podlega stopniowym zmianom, gdyż podstawowym czynnikiem zmian jest Internet. Jednak ewolucyjna zmiana pozwala na dostosowanie się tradycyjnych mediów do zmian, które następują na rynku. Z drugiej strony następującą zmiana sprawia, że pojawiają się nowe możliwości w zakresie tworzenia mediów jedynie dostępnych za pośrednictwem Internetu. Przekłada się to na coraz większą dywersyfikację rynku mediów. Wiele niezależnych telewizji zaczęło działać za pośrednictwem Internetu. Dodatkowo w Internecie sukces odniosło również wiele portali internetowych nie zawsze zakładanych przez bardzo duże firmy medialne i za małe pieniądze. Obecnie rynek internetowy w coraz większym stopniu się stabilizuje, co oczywiście przekłada się na coraz trudniejsze możliwości wejścia na rynek internetowy dla nowych podmiotów. Jednak nadal internet jest miejscem, gdzie dokonuje się najwięcej zmian w zakresie przedstawiania informacji.

Comments are closed.